• Άρθρα
  • Ετικέτες
  • Αρθρογράφοι

Κ. Πιερρακάκης: Σε πλήρη λειτουργία το «112» στο τέλος του ’19 – Τι διαπιστώθηκε, τι υλοποιήθηκε (βίντεο)

lawandorder.gr 01-11-2019 07:11 Τελευταία ενημέρωση: 01-11-2019 07:13
closevideo
Κ. Πιερρακάκης: Σε πλήρη λειτουργία το «112» στο τέλος του ’19 – Τι διαπιστώθηκε, τι υλοποιήθηκε (βίντεο)
«Είδαμε πως δεν είχε γίνει επικοινωνία από τους προκατόχους μας με όλους τους κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων»

Στις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν ώστε ο αριθμός έκτακτης ανάγκης «112» να λειτουργεί ολοκληρωμένα ως το τέλος του έτους, με στόχο την περιουσία ζωών και περιουσιών αναφέρθηκε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης, σε ημερίδα που διοργανώθηκε χθες για το συγκεκριμένο θέμα από τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας (ΓΓΠΠ).

Ο κ. Πιερρακκάκης άφησε αιχμές για την προηγούμενη κυβέρνηση σε σχέση με τους χειρισμούς της στο θέμα, σημειώνοντας ότι «από τους προκατόχους μας δεν είχε γίνει καν επικοινωνία» με όλους τους κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων,

Ξεκινώντας ο κ. Πιερρακάκης σημείωσε ότι «το “112” έχει διεισδύσει για τα καλά στο δημόσιο διάλογο. Από τις πρώτες μέρες τις νέας κυβέρνησης, έπειτα από τις πλημμύρες που είχαμε στη Χαλκιδική και τις φωτιές και ειδικά μετά απ’ όσα συνέβησαν πέρσι στο Μάτι, φάνηκε η αγωνία του κόσμου και η ανάγκη πλέον να δούμε το “112” να υλοποιείται καθ’ ολοκληρίαν. Ως προς αυτό υπήρξαν δυο βασικές ενέργειες που έκαναν και θα κάνουν τη διαφορά: Η πρώτη είναι ότι είδαμε πως δεν είχε γίνει επικοινωνία από τους προκατόχους μας με όλους τους κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων. Διαπιστώσαμε ότι υπήρχαν συγκεκριμένοι κατασκευαστές, κι επειδή έχει γραφτεί στα ΜΜΕ, μπορώ να πω ότι τα κινητά της Apple, για παράδειγμα, δεν έπαιζαν τα μηνύματα εμπλουτισμένου περιεχομένου. Ήρθαμε, λοιπόν, σε επαφή με όλους τους κατασκευαστές, ενημερώνοντάς τους ότι υπάρχει ένα χρονοδιάγραμμα ώς το τέλος του χρόνου κι ότι θέλαμε σύντομα τα συγκεκριμένα τηλέφωνα να είναι συμβατά με το σύστημα. Κάποιοι το άκουγαν για πρώτη φορά αυτό», υπογράμμισε ο κ. Πιερρακάκης και συμπλήρωσε ότι «έγινε μια σειρά ενεργειών, λοιπόν, ώστε το σύστημα να λειτουργεί σε όσο το δυνατόν περισσότερες συσκευές».

«Το δεύτερο», συνέχισε ο κ. Πιερρακάκης, «είναι ότι τα μηνύματα του “112” είναι μηνύματα εμπλουτισμένου περιεχομένου. Άρα εκ των πραγμάτων αφορούν “έξυπνες” συσκευές, άρα εκ των πραγμάτων δεν αφορούν όλες τις συσκευές. Στις πρώτες συζητήσεις που κάναμε για το πώς θα καταστεί το σύστημα πλήρως λειτουργικό, συζητάγαμε πώς θα προστεθεί άλλη μια λειτουργικότητα, να μπορούμε, δηλαδή, να στέλνουμε και κλασικά μηνύματα. Σε συνεργασία με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας διαμορφώσαμε μέσα σε περίπου ένα μήνα μία ενδιάμεση λύση, η οποία κάλυπτε μεγάλες γεωγραφικές περιοχές».

Στη συνέχει ο κ. Πιερρακάκης αναφέρθηκε στο πώς διαμορφώνεται η κατάσταση σήμερα και κατέληξε τονίζοντας ότι «το σύστημα θα είναι έτοιμο στο τέλος του έτους κι από κει και πέρα ξεκινά το πιο δύσκολο μέρος της δουλειάς, που είναι να στείλεις το σωστό μήνυμα, στον σωστό αποδέκτη, τη σωστή στιγμή και με το σωστό τρόπο»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Copyright © 2019 LawAndOrder.gr

iblogo