Ερωτήματα για το ελικοδρόμιο του Γαλατά

Newsroom 22-08-2019 09:47
Ερωτήματα για το ελικοδρόμιο του Γαλατά
Ποια ζητήματα απασχολούν σε σχέση με το ελικοδρόμιο όπου πραγματοποιήθηκε η μοιραία απογείωση

Η Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων θα προσδιορίσει τα ακριβή αίτια της συντριβής του ελικοπτέρου που νωρίς το απόγευμα της Τρίτης κατέπεσε στη θαλάσσια περιοχή ανάμεσα στον Γαλατά και στον Πόρο, παρασύροντας στον θάνατο τον Ελληνα χειριστή του και τους δύο Ρώσους επιβάτες. Σύμφωνα με αξιωματούχους της επιτροπής, η έρευνα για το δυστύχημα βρίσκεται στα πρώτα στάδιά της και επομένως είναι πρώιμο και παρακινδυνευμένο οποιοδήποτε συμπέρασμα.

Μιλώντας χθες στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, ο πρόεδρος των χειριστών της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Γρηγόρης Κωνσταντέλλος τόνισε ότι ήταν ζήτημα χρόνου να σημειωθεί ατύχημα στο σημείο λόγω της μικρής απόστασης ανάμεσα στο ελικοδρόμιο και στα καλώδια υψηλής τάσης. Χθες, μάλιστα, είδε το φως της δημοσιότητας έγγραφο με το οποίο η Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων ζητούσε από τον ΔΕΔΔΗΕ να τοποθετήσει ειδική σήμανση (τοποθέτηση ειδικών ανακλαστήρων), ούτως ώστε τα καλώδια να είναι ορατά από τους χειριστές των ελικοπτέρων που στάθμευαν στο αυτοσχέδιο ελικοδρόμιο.

Ο δήμαρχος Τροιζηνίας Κωνσταντίνος Καραγιάννης δήλωσε ότι το ελικοδρόμιο, παρότι χρησιμοποιείται από το 1987, δεν ήταν αδειοδοτημένο και ασφαλές για την προσγείωση και την απογείωση, καθώς τα καλώδια υψηλής τάσης απέχουν μόλις 200 μέτρα.

Σε συνέντευξή του χθες στον Alpha, ο γιος του άτυχου πιλότου, Γρηγόρης, δήλωσε ότι ο πατέρας του είχε αναφερθεί στα καλώδια που υπήρχαν δίπλα στο ελικοδρόμιο. «Αυτά τα καλώδια εκεί στον Πόρο με ανατριχιάζουν», φέρεται να του είχε πει.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Copyright © 2019 LawAndOrder.gr

iblogo