• Άρθρα
  • Ετικέτες
  • Αρθρογράφοι

Δακτύλιος 2021 στην Αθήνα: Επιστρέφει στις 25 Οκτωβρίου - Τι ισχύει με τις νέες αλλαγές

lawandorder.gr 18-10-2021 11:45 Τελευταία ενημέρωση: 18-10-2021 11:45
Δακτύλιος / Φωτογραφία: Eurokinissi
Δακτύλιος 2021 στην Αθήνα: Επιστρέφει στις 25 Οκτωβρίου - Τι ισχύει με τις νέες αλλαγές
Τι άλλαζει με το νέο Δακτυλίο, ο οποίος ευελπιστεί να λύσει το πρόβλημα του κυκλοφοριακού - Γιατί προβληματίζει η επαναφορά του δακτυλίου - Τι λένε οι ειδικοί

Σε ισχύ τίθεται από τις 25 Οκτωβρίου 2021 το μέτρο του «Καθαρού Δακτυλίου» στο κέντρο της Αθήνας, με την αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου που παρατηρείται να προβληματίζει έντονα.

Εντός του Δακτυλίου της Αθήνας θα κυκλοφορούν ελεύθερα τα ηλεκτρικά οχήματα, τα εκ κατασκευής φυσικού αερίου και υγραερίου οχήματα, τα υβριδικά οχήματα και τα οχήματα κατηγορίας Euro 6 που εκπέμπουν κάτω από 120 gr CO2.

Παράλληλα περιορίζεται δραστικά ο αριθμός των αδειών που θα χορηγηθούν για κατ΄εξαίρεση κίνηση εντός του Δακτυλίου ενώ αναθεωρείται προς το αυστηρότερο, το πλαίσιο φορτοεκφορτώσεων. Για τους ελέγχους τήρησης των μέτρων θα τεθεί σε εφαρμογή από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, σε συνεργασία με τη Δημοτική Αστυνομία, αυστηρό σχέδιο αστυνόμευσης.

Μιλώντας σήμερα το πρωί στην ΕΡΤ, ο γενικός γραμματέας Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, Θάνος Τσιάνος, είπε, μεταξύ άλλων, ότι η Αττική έχει να μελετηθεί από το 2004 από την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων, ενώ αναφέρθηκε σε συνδυαστικά μέτρα για να λειτουργήσει το μέτρο.

Όπως:

- Να οργανωθεί κατάλληλα το οδικό δίκτυο

-Να πεζοδρομηθούν και να γίνουν άξονες ροής πεζών, όπου χρειάζεται

-Να υπάρξουν «έξυπνες» σηματοδοτήσεις

-Να στρέψουμε τον κόσμο στις αστικές συγκοινωνίες

Όπως ο ίδιος τόνισε, πρέπει άμεσα να προχωρήσουμε σε ένα μακροπρόθεσμο σχεδιασμό.

Εν τω μεταξύ, με την επαναφορά του δακτυλίου από τις 25 Οκτωβρίου, υπάρχει έντονος προβληματισμός σχετικά με το πώς θα επηρεαστεί η κίνηση στα περιφερειακά οδικά δίκτυα.

«Το πρόβλημα είναι ότι έχουμε μείνει πολύ πίσω, στο εξωτερικό οι προτεραιότητες έχουν να κάνουν με το περιβάλλον και άλλους περιορισμούς, ενώ εδώ έχουμε μείνει στο μονά- ζυγά», υποστήριξε ο συγκοινωνιολόγος μηχανικός, Κωνσταντίνος Κουρέτας, αναφερόμενος σε έρευνα του Πρώτου Προγράμματος σε συνεργασία με το ΕΜΠ που παρουσιάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Copyright © 2019 LawAndOrder.gr

iblogo