• Άρθρα
  • Ετικέτες
  • Αρθρογράφοι

Το Euro 7 οδηγεί στην εξαφάνιση κινητήρων εσωτερικής καύσης;

Νίκος Μιχαλόπουλος 30-05-2021 10:35
Το Euro 7 οδηγεί στην εξαφάνιση κινητήρων εσωτερικής καύσης;
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα είναι όλο και λιγότερο διατεθειμένοι να εργαστούν σε κινητήρες εσωτερικής καύσης
Η κοινοπραξία για τις εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές οχημάτων (Clove) αποκάλυψε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον περασμένο Οκτώβριο ότι το έτος μηδέν του κανονισμού εκπομπών Euro 7 θα πρέπει να είναι το 2025. Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αύξησε ορισμένες δραστηριότητες μετά την ανακοίνωση.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις του συλλόγου, το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης θα μπορούσε να έρθει λίγο μετά το 2025. Στην πραγματικότητα, η αναμενόμενη ημερομηνία είναι τώρα το 2026, οπότε τέσσερα χρόνια νωρίτερα από την απαγόρευση της πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ήδη ανακοινωθεί από ορισμένες χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο.

Euro 7: Τα συμπεριλαμβανόμενα πρότυπα ενδέχεται να μην αφήνουν πολύ χώρο για κινητήρες εσωτερικής καύσης

Η ACEA δηλώνει ότι το Euro 7 θα προβλέπει αυστηρότερους κανόνες με σκοπό να ωθήσει τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να περιορίσουν όσο το δυνατόν περισσότερο την παραγωγή οχημάτων με παραδοσιακούς κινητήρες και να εστιάσουν περισσότερο σε άλλους τύπους ισχύος όπως το υδρογόνο και η ηλεκτρική ενέργεια. Αυτή η νομοθεσία δεν αποτελεί πραγματική απαγόρευση, αλλά θα ασκήσει μεγάλη πίεση στους παραγωγούς.

Η έναρξη ισχύος του προτύπου Euro 7 θα δυσχεράνει πολλούς κατασκευαστές αυτοκινήτων, δεδομένου του πολύ χαμηλού ορίου εκπομπών. Εταιρείες όπως η Ferrari, η Lamborghini και η Bugatti μπορεί να έχουν προβλήματα να συνεχίσουν να κάνουν supercars. Ωστόσο, οι κατασκευαστές, οι οποίοι θα επηρεαστούν περισσότερο, θα έχουν ήδη μελετήσει μερικές πιθανές λύσεις για να συνεχίσουν χωρίς προβλήματα, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης ηλεκτρισμού.

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων που κατασκευάζουν μικρά αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα έχουν επίσης προβλήματα, κυρίως λόγω ενός ζητήματος κόστους. Σύμφωνα με την Clove, κάθε βενζινοκινητήρας θα πλαισιώνεται από ένα σύστημα που αποτελείται από δύο συμβατικούς καταλύτες, ένα φίλτρο σωματιδίων, έναν ηλεκτρικό καταλύτη και μια άλλη τεχνολογία για μείωση για τα οξείδια του αζώτου. Επιπλέον, αυτό το σύστημα θα μπορούσε να οδηγήσει σε αύξηση της μετατόπισης και των κυλίνδρων των κινητήρων που χρησιμοποιούνται στα πιο σπορ αυτοκίνητα.

Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων ανησυχεί επίσης για το πιθανό πρόσθετο κόστος ενός συστήματος ικανού να παρακολουθεί συνεχώς τις εκπομπές ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης προκειμένου να εγγυηθεί συνεχή απόδοση για πάνω από 240.000 χλμ.

Οι εκπομπές πρέπει επίσης να παραμένουν χαμηλές σε άλλες συνθήκες οδήγησης, όπως επιτάχυνση, κίνηση, κατά μήκος ενός λόφου κ.λπ. Όλα αυτά τα σενάρια δεν περιλαμβάνονται επί του παρόντος στο πρότυπο Euro 6d. Θα πρέπει να περιμένουμε τις επόμενες εβδομάδες για να δούμε αν θα αποκαλυφθούν περισσότερες πληροφορίες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Copyright © 2019 LawAndOrder.gr

iblogo