Η Stellantis λανσάρει νέα γκάμα επαγγελματικών οχημάτων με τεχνολογία υδρογόνου (βίντεο-εικόνες)

Νίκος Μιχαλόπουλος 01-04-2021 11:43 Τελευταία ενημέρωση: 01-04-2021 11:43
Η Stellantis λανσάρει νέα γκάμα επαγγελματικών οχημάτων με τεχνολογία υδρογόνου (βίντεο-εικόνες)
Οι Citroën, Opel και Peugeot θα λάβουν πρώτα αυτή την τεχνολογία και θα ακολουθήσουν και άλλοι

Νέα γκάμα επαγγελματικών οχημάτων υδρογόνου από την Stellantis

Η Stellantis είναι αποφασισμένη να στοιχηματίσει σε όλους τους τύπους τεχνολογιών με σκοπό να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα σε αυτήν τη συγκεκριμένη διαδικασία μετάβασης προς τη βιώσιμη κινητικότητα. Τις τελευταίες ώρες, ο τέταρτος μεγαλύτερος κατασκευαστής οχημάτων στον κόσμο ανακοίνωσε ότι θα εισέλθει στην αγορά του υδρογόνου και θα το κάνει χωρίς κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα.

Επιπλέον, η Stellantis παρουσίασε τον χάρτη πορείας που θα ακολουθήσει σχετικά με τις κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Αυτή η τεχνολογία θα είναι ένας από τους πρωταγωνιστές σε αυτόν τον νέο κόσμο που μπαίνουμε, στον οποίο η ηλεκτροκίνηση φαίνεται να καταλαμβάνει τα πάντα. Αξιοποιώντας τα κύρια πλεονεκτήματα που προσφέρει η κυψέλη καυσίμου, η Stellantis θα προσφέρει εμπορικά οχήματα εξοπλισμένα με αυτό το σύστημα πρόωσης στο ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων της.



Η νέα τεχνολογία συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα, τρεις δεξαμενές υδρογόνου και μια μπαταρία λιθίου

Μηδενικές εκπομπές, μεγάλη αυτονομία και ανεφοδιασμός σε τρία λεπτά, αυτά είναι τα κύρια πλεονεκτήματα ενός οχήματος υδρογόνου όπως αναφέρεται από τον όμιλο αυτοκινήτων σε σύγκριση, για παράδειγμα, με ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Για να ξεκινήσω, επομένως, η εταιρεία θα στοχεύει άμεσα στην αγορά ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.

Η ομάδα έχει δημιουργήσει τις εγκαταστάσεις που μας επιτρέπουν να έχουμε μια αρκετά ξεκάθαρη ιδέα για το πώς θα είναι αυτά τα οχήματα υδρογόνου που θα φτάσουν σε αντιπροσωπείες. Ίδιο όγκο φορτίου και χωρητικότητα φόρτωσης των εκδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, γρήγορος ανεφοδιασμός σε τρία λεπτά και αυτονομία πάνω από 400 χλμ στον κύκλο WLTP.



Για να διατηρήσει το επίπεδο πρακτικότητας και χωρητικότητας φορτίου αυτών των επαγγελματικών οχημάτων ανέπαφο, η Stellantis ανέπτυξε ένα νέο σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Όλα τα εξαρτήματα είναι ενσωματωμένα έξω από το χώρο φόρτωσης και η διαδικασία ανάπτυξης πραγματοποιείται στο εργοστάσιο Rüsselsheim (στη Γερμανία). Η ανάπτυξη αυτής της νέας τεχνολογίας κατέστη δυνατή χάρη στη συνεργασία των Faurecia και Symbio.

Το σύστημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου Stellantis για φορτηγά αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 136hp και 260nm μέγιστης ροπής, μπαταρία ιόντων λιθίου 10,5kWh και τρεις δεξαμενές στις οποίες μπορούν να αποθηκευτούν έως και 4,4 kg υδρογόνου. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η εμβέλεια υπερβαίνει τα 400 km σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.



Χάρη σε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, ένα όχημα υδρογόνου θα χρειαστεί 15 δευτερόλεπτα για να επιτύχει το 0 έως 100 km / h και θα φτάσει στην τελική ταχύτητα των 130 km / h. Τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα υδρογόνου θα προσφέρονται σε διαφορετικά μήκη και μεγέθη και αυτό θα επιτρέψει στο Stellantis να προσφέρει μια πολύ μεγάλη γκάμα από την αρχή.

Οι Citroën, Opel και Peugeot θα είναι οι κύριοι παίκτες αυτής της τεχνολογίας, αν και η Fiat με την RAM είναι δύο ακόμα υποψήφιοι. Σε κάθε περίπτωση, οι πρώτες παραδόσεις προγραμματίζονται για το τέλος του τρέχοντος έτους, οπότε η φάση ανάπτυξης φαίνεται τώρα σχεδόν ολοκληρωμένη.

Διαβάστε επίσης:

Στροφή για την Stellantis: Τέλος του μήνα ανακοινώνει σημαντική στρατηγική στο υδρογόνο (βίντεο)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Copyright © 2019 LawAndOrder.gr

iblogo