Χατζηδάκης: Στόχος η πλήρης ψηφιοποίηση του ΟΑΕΔ μέχρι το 2022

Newsroom L&O 18-02-2021 15:37 Τελευταία ενημέρωση: 18-02-2021 15:37
Χατζηδάκης: Στόχος η πλήρης ψηφιοποίηση του ΟΑΕΔ μέχρι το 2022
«Με τη νέα εφαρμογή, ο ΟΑΕΔ είναι στα χέρια του κάθε πολίτη. Έρχεται ο ίδιος ο ΟΑΕΔ στον πολίτη και όχι ο πολίτης στον ΟΑΕΔ», ανέφερε κατά την ομιλία του

Σε λειτουργία θέτει ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) τη νέα εφαρμογή ΟΑΕΔapp, όπου οι πολίτες μπορούν από σήμερα να την κατεβάσουν στα κινητά τους τηλέφωνα και τα tablets.

Σε τηλεδιάσκεψη, όπου συμμετείχαν ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, ο διοικητής του ΟΑΕΔ Σπύρος Πρωτοψάλτης, στελέχη του Οργανισμού, καθώς και πολίτες που είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν πρώτοι τη νέα εφαρμογή, παρουσιάστηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά και οι δυνατότητες ευελιξίας και πλοήγησης, που προσφέρει στους χρήστες της.

«Με τη νέα εφαρμογή, ο ΟΑΕΔ είναι στα χέρια του κάθε πολίτη. Έρχεται ο ίδιος ο ΟΑΕΔ στον πολίτη και όχι ο πολίτης στον ΟΑΕΔ», ανέφερε κατά την ομιλία του ο κ. Χατζηδάκης. «Παράλληλα, προσφέρουμε ένα ακόμη χρήσιμο εργαλείο επικοινωνίας των συμπολιτών μας με τον Οργανισμό, αλλά και άμεσης ενημέρωσής τους για προγράμματα που τρέχουν και για ευκαιρίες εργασίας. Ζητούμενο για εμάς είναι ο άνεργος να μην νιώθει ανενεργός», προσέθεσε.

«Η αίτηση για την επιδότηση της ανεργίας και η εγγραφή για την έκδοση δελτίου ανεργίας πραγματοποιούνται εδώ και έναν χρόνο ηλεκτρονικά, μειώνοντας μεσοσταθμικά κατά 65% το συνολικό φόρτο επισκέψεων στα υποκαταστήματα του ΟΑΕΔ. Με απλά λόγια, κάθε χρόνο περίπου 300.000 πολίτες δεν είναι απαραίτητο να μεταβαίνουν στον ΟΑΕΔ, καθώς μπορούν, μέσω της ιστοσελίδας του Οργανισμού oaed.gr ή μέσω των ψηφιακών υπηρεσιών του Gov.gr, να εξυπηρετηθούν άμεσα, γρήγορα και εύκολα», ανέφερε επίσης. Όπως τόνισε ο υπουργός Εργασίας, «στόχος είναι και το υπόλοιπο 35% των επισκέψεων στα γραφεία του ΟΑΕΔ να μπορεί να αποφευχθεί, μέσω της υλοποίησης επιπλέον ψηφιακών υπηρεσιών σταδιακά, μέχρι το 2022».

Τέλος, ο κ. Χατζηδάκης υπογράμμισε πως η ψηφιοποίηση του ΟΑΕΔ εντάσσεται σε μια συνολική στρατηγική που θα ξεδιπλωθεί το προσεχές χρονικό διάστημα και θα αναβαθμίζει συνολικά και από όλους τους εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών μέσα από νέες ψηφιακές υπηρεσίες, αλλά και σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας.

«Ο πολίτης θα πρέπει να νιώθει πως το ίδιο το υπουργείο, ο ΟΑΕΔ, ο e-ΕΦΚΑ, o ΟΠΕΚΑ, σέβονται τις ανάγκες του, το χρόνο του και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει. Ότι είναι πολίτης και δεν είναι υπήκοος! Είμαστε Δημοκρατία, δεν είμαστε δεσποτεία», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδάκης.

Επίσης, τόνισε πως:

«- Tα διάσπαρτα call centers θα λειτουργούν με ενιαίο τρόπο.

- Η τακτική του "κατεβασμένου ή και του σπασμένου τηλεφώνου" θα τελειώσει και ο πολίτης θα λαμβάνει απάντηση στο ερώτημα του γρήγορα και έγκυρα.

- Οι ιστοσελίδες των δημόσιων οργανισμών που εποπτεύονται από το υπουργείο μας θα αναβαθμιστούν και θα γίνουν κόμβοι ενημέρωσης, αλλά και απάντησης ερωτημάτων.

- Θα αξιοποιήσουμε και τα ΚΕΠ, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε τον πολίτη που δεν έχει τις ψηφιακές δεξιότητες ή που ζει σε απομακρυσμένες περιοχές όπου δεν υπάρχουν υποκαταστήματα π.χ. του e-ΕΦΚΑ ή του OAEΔ.

- Σταδιακά θα "μπαίνουν στο παιχνίδι" και νέες ψηφιακές υπηρεσίες όχι μόνο από τον ΟΑΕΔ, αλλά και από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΠΕΚΑ και το ίδιο το υπουργείο.

- Η καινοτόμος υπηρεσία myDeskLive, η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση του πολίτη μέσω βιντεοκλήσης, θα επεκταθεί πέραν από τον ΟΑΕΔ και την πολύ πετυχημένη εκδοχή του myOAEDlive, στον e-ΕΦΚΑ και, γι' αυτό, βρισκόμαστε σε συνεργασία με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Copyright © 2019 LawAndOrder.gr

iblogo