Artura: Αυτή είναι η επαναφορτιζόμενη υβριδική McLaren με τους 671 ίππους (εικόνες και βίντεο)

Νίκος Μιχαλόπουλος 17-02-2021 10:37 Τελευταία ενημέρωση: 17-02-2021 10:41
Artura: Αυτή είναι η επαναφορτιζόμενη υβριδική McLaren με τους 671 ίππους (εικόνες και βίντεο)
Το πρώτο υβριδικό παραγωγής της μάρκας θα πιάνει τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε μόλις τρία δευτερόλεπτα

Το 2012, η McLaren παρουσίασε την P1 hypercar. Το πρώτο υβριδοποιημένο προϊόν της μάρκας που προσέφερε συνδυασμένη ισχύ 903 ίππων (673 κιλοβάτ), με το 0-100 να έρχεται σε 2,8 δευτερόλεπτα και ηλεκτρική αυτονομία περίπου 31 χιλιομέτρων. Αλλά αυτό το αυτοκίνητο άξιζε πάνω από 1,0 εκατομμύρια δολάρια όταν ήταν νέο. Τώρα η McLaren προσφέρει ένα σχεδόν εξίσου καλό εξηλεκτρισμένο αυτοκίνητο επιδόσεων σε πολύ πιο λογική τιμή.



Η McLaren Artura είναι το πρώτο υβριδικό υψηλών επιδόσεων ευρείας παραγωγής. Φιλοξενεί κάτω από το καπό έναν V6 διπλού υπερσυμπιεστή 3.0 λίτρων που από μόνος του παράγει 577 ίππους (430 kW) και 584 Nm ροπής

Το ηλεκτρικό μοτέρ προσθέτει επιπλέον 94 hp (70 kW) και 225 Nm ροπής, αυξάνοντας τη συνολική συνδυασμένη απόδοση στους 671 hp (500 kW) 804 Nm ροπής.




Αυτή η ισχύς επιτρέπει στην Artura να πετυχαίνει το 0-100 σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα - μόνο 0,2 δευτερόλεπτα πιο αργά από την P1 - και σε η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 330 χιλιόμετρα. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα νέο οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας χρησιμοποιεί μια μπαταρία που αποτελείται από πέντε μονάδες ιόντων λιθίου με συνδυασμένη χωρητικότητα 7,4 κιλοβατώρες. Όπως και η P1, η Artura διαθέτει καθαρή ηλεκτρική αυτονομία 31 χιλιομέτρων με δυνατότητα επαναφόρτισης. Χρησιμοποιώντας έναν τυπικό φορτιστή EVSE, οι ιδιοκτήτες μπορούν να επαναφορτίσουν τα αυτοκίνητά τους από μηδέν έως 80 τοις εκατό σε μόλις δυόμισι ώρες.

Η Artura είναι το πρώτο όχημα της γκάμας που χρησιμοποίησε το ολοκαίνουργιο πλαίσιο McLaren Carbon Lightweight Architecture (ή, MCLA). Οι μηχανικοί σχεδίασαν αυτήν την πλατφόρμα ειδικά για να φιλοξενήσουν υβριδικούς κινητήρες όπως αυτόν, με χρήση αλουμινίου και ανθρακονημάτων που επιτρέπουν καλές αναλογίες διατηρώντας το βάρος στο ελάχιστο.



Συνολικά, το McLaren Artura ζυγίζει 3.303 κιλά. Τα υβριδικά εξαρτήματα - όπως ο ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία - ζυγίζουν μόνο 287 κιλά. Η μπαταρία ζυγίζει 194 κιλά, ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ μόλις 34 κιλά. Ο βενζινοκινητήρας, εν τω μεταξύ, ζυγίζει 160 κιλά - κάτι που το καθιστά 110 κιλά ελαφρύτερο από τον προηγούμενο V8.



Η νέα αρχιτεκτονική MCLA επιτρέπει επίσης στη McLaren να ενσωματώσει μια σειρά από ενεργά χαρακτηριστικά ασφαλείας για πρώτη φορά. Το στάνταρ στην Artura είναι το προσαρμοστικό cruise control με προειδοποίηση απόκλισης λωρίδας, υποβοήθηση μεγάλης σκάλας φώτων και αναγνώριση οδικών πινακίδων, όλα σε συνδυασμό με ενημερώσεις μέσω Cloud. Η τεχνολογία στο εσωτερικό είναι επίσης αναβαθμισμένη. Η Artura είναι το πρώτο αυτοκίνητο στη σειρά με το νέο σύστημα ψυχαγωγίας της McLaren (που ονομάζεται MIS II), πλήρες με οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας, Apple CarPlay και Android Auto και νέο λογισμικό τηλεμετρίας με λειτουργία Variable Drift Control.



Θέλετε μια McLaren Artura; Η απόδοσή της με μπαταρία θα σας κοστίσει 225.000 δολάρια στις ΗΠΑ για το βασικό μοντέλο, το οποίο θα συνοδεύεται από τυπικό εξοπλισμό όπως ρυθμιζόμενα καθίσματα, ανύψωση ρύγχους, πτυσσόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτεςκαι Homelink. Υπάρχουν τρεις επιπλέον εκδόσεις που μπορούν να επιλέξουν οι αγοραστές, όπως οι Performance, TechLux και Vision, το καθένα με τα δικά του ξεχωριστά στοιχεία.

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Copyright © 2019 LawAndOrder.gr

iblogo