Πάνω από 6.300 αιτήματα δημοτών έχουν διεκπεραιωθεί ηλεκτρονικά στο δήμο Νέας Ιωνίας

lawandorder.gr 04-02-2021 17:06
Πάνω από 6.300 αιτήματα δημοτών έχουν διεκπεραιωθεί ηλεκτρονικά στο δήμο Νέας Ιωνίας
Ο δήμος εκσυγχρονίζει τις υπηρεσίες του

Στον εκσυγχρονισμό των δημοτικών υπηρεσιών έχει προχωρήσει ο Δήμος Νέας Ιωνίας, με τη δημιουργία ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την επικοινωνία των δημοτών με τον Δήμο, για την καταγραφή των αιτημάτων τους και την παρακολούθηση των προβλημάτων της καθημερινότητας, ώστε να είναι πιο άμεση η επίλυσή τους. Η εφαρμογή λειτούργησε πιλοτικά στη Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας και σταδιακά έχει ενταχθεί το σύνολο σχεδόν των βασικών δημοτικών υπηρεσιών. Κατά τη διάρκεια της πιλοτικής περιόδου έχουν διεκπεραιωθεί περισσότερα από 6.300 αιτήματα πολιτών, πλήρως ηλεκτρονικά.

Η ειδική αυτή πλατφόρμα προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα. Ο δημότης ή ο επισκέπτης της Νέας Ιωνίας έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητά του, όπως είναι τα θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, τα εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, ο ηλεκτροφωτισμός κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν τη δημοτική συνδρομή. Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Από τη δική τους μεριά, οι υπηρεσίες του Δήμου έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και να είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκρισή τους προς του πολίτες. Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει τους δημότες και επισκέπτες του για όσα γίνονται, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους με τη διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.

«Ο Δήμος μας καινοτομεί και εκσυγχρονίζει τις υπηρεσίες του με στόχο την άμεση εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας», δήλωσε μεταξύ άλλων η δήμαρχος Δέσποινα Θωμαΐδου και στη συνέχεια τόνισε για την εφαρμογή αυτή: «Είναι ένα σύγχρονο εργαλείο που διευκολύνει σημαντικά την καθημερινή επικοινωνία και διάδραση μεταξύ Δήμου και δημοτών σε όλα τα επίπεδα, μια ανάγκη που είναι ιδιαίτερα επιτακτική στις μέρες μας. Παράλληλα, παρέχει στις δημοτικές υπηρεσίες μια ζωντανή, συνολική εικόνα των ζητημάτων που δυσχεραίνουν την καθημερινότητα των δημοτών, επιτρέποντας τον καλύτερο προγραμματισμό και την ταχύτερη επίλυσή τους. Είμαι βέβαιη ότι με τη συνεργασία όλων θα καταφέρουμε να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο την ποιότητα ζωής στο Δήμο μας».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Copyright © 2019 LawAndOrder.gr

iblogo