• Άρθρα
  • Ετικέτες
  • Αρθρογράφοι

«Τριγμοί» στα Social Media: Ο οίκος μόδας Bottega Veneta έκλεισε τους λογαριασμούς Facebook, Twitter, Instagram

lawandorder.gr 10-01-2021 13:45
«Τριγμοί» στα Social Media: Ο οίκος μόδας Bottega Veneta έκλεισε τους λογαριασμούς Facebook, Twitter, Instagram
Η νέα χρόνια βρήκε τον ιταλικό οίκο χωρίς διαδικτυακή παρουσία - Υπάρχει περίπτωση τα social media να έχουν αρχίσει να χάνουν μέρος της δυναμικής τους;

Το πιθανότερο είναι να έχετε ήδη κάποιον φίλο (έστω διαδικτυακό) που αποφάσισε να ξεκινήσει τη δική του αποχή από τα social media μέσα στο 2020 – έναν χρόνο που η παρουσία μας στις ψηφιακές πλατφόρμες συνοδεύτηκε από την αναπαραγωγή πλήθους λυπηρών ειδήσεων και τραγικών συμβάντων. Ariana Grande, Selena Gomez και Gigi Hadid είναι μερικές μόνο από τις top κυρίες του Instagram που προγραμμάτισαν διαλείμματα διαρκείας από τους λογαριασμούς τους, με τις Adele και Hunter Schafer να είναι γνωστές για τις σπάνιες δημοσιεύσεις τους.

«Ανάμεσα στις κοινωνικές επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού είναι και η γρήγορη απομυθοποίηση του κόσμου των celebrities», έγραψε η Amanda Hess, critic-at-large στους New York Times, τον Μάρτιο του 2020. «Οι διάσημοι είναι πρεσβευτές της αξιοκρατίας. Εκπροσωπούν το αμερικάνικο όνειρο, που πιστεύει στον πλούτο μέσα από το ταλέντο, τη γοητεία, τη σκληρή δουλειά. Αυτό το όνειρο όμως, καθώς και η κινητικότητα των τάξεων, διαλύεται μπροστά στη στασιμότητα που προκαλεί μια πανδημία, και η επακόλουθη οικονομική και κοινωνική κρίση».

Fast forward στον Ιανουάριο του 2021 – όπου οι αρνητικές επιπτώσεις του “influencing” συνεχίζουν να είναι παραπάνω από υπαρκτές (μια καλή πρόταση θα ήταν το Social Dilemma στο Netflix) – οι περισσότεροι από εμάς έχουμε τη δυνατότητα να αναγνωρίζουμε τον εθισμό μας στον ψηφιακό κόσμο, αλλά παρόλα αυτά να μη μπορούμε να ζήσουμε μία ολόκληρη μέρα δίχως το κινητό μας στο χέρι.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rosie HW (@rosiehw)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie ???? (@kyliejenner)

Βέβαια, αυτό, δεν ισχύει για όλους και οι άνθρωποι της μόδας το έχουν αποδείξει αρκετές φορές. Από τις δίδυμες αδελφές Mary Kate και Ashley Olsen (που δήλωσαν από την αρχή την αντιπάθειά τους στις ψηφιακές πλατφόρμες, ακόμη και στο Facebook), στη Βρετανίδα σχεδιάστρια Phoebe Philo, που κάποτε είπε πως το πιο σικ πράγμα είναι να μην υπάρχεις στο Google, επιβεβαιώνουμε ότι μπορείς να είσαι επιτυχημένος και χωρίς να είσαι Instagrammer. Για αυτό μάλλον και τα νέα πως ο creative director του οίκου Bottega Veneta, Daniel Lee, (προστατευόμενος της Philo από τότε που ήταν ready-to-wear design director στον Céline), αποσύρει τον ιταλικό οίκο από Instagram, Facebook και Twitter.

Ο Lee απέχει επίσης από το Instagram και παρόλο που τα σχέδια του είναι το απόλυτο thing στους λογαριασμούς των Rosie Huntington-Whiteley, Hailey Bieber and Kylie Jenner – χρήστες με εκατομμύρια ακόλουθους – ο σχεδιαστής φαίνεται να απολαμβάνει την επιτυχία του από την  ιδιωτικότητα του σπιτιού του. «Μου άρεσε πραγματικά το ότι μεγάλωσα σε μια εποχή προ-Instagram, απλώς περνούσαμε καλά», είπε ο Lee τον Οκτώβριο του 2019 στη βρετανική Vogue. «Είμαι περίεργος να δω τι θα γίνει στο μέλλον. Ελπίζω να επιστρέψουμε στην ιδιωτικότητα».

Πηγή: vogue.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Copyright © 2019 LawAndOrder.gr

iblogo