Συζητήθηκε η αγωγή της Taxibeat σε βάρος του Λυμπερόπουλου

08 Νοεμβρίου 2018 - 14:54

Στα δικαστήρια βρέθηκε και ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, ως μάρτυρας

Στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων προκειμένου να καταθέσει ως μάρτυρας υπέρ του προέδρου της ΣΑΤΑ, Θύμιου Λυμπερόπουλου, βρέθηκε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης. 

Ο υπουργός Μεταφορών κατέθεσε στο Πολυμελές Πρωτοδικείο της Αθήνας, όπου συζητήθηκε η αγωγή που έχει καταθέσει η Taxibeat σε βάρος του προέδρου της ΣΑΤΑ.

Αγωγή για «προσβλητικές δηλώσεις»

Με την αγωγή της η εταιρεία ζητεί αποζημίωση ύψους 260.000 ευρώ από τον Θ. Λυμπερόπουλο για «προσβλητικές δηλώσεις» που εκείνος έκανε και οι οποίες, σύμφωνα με την αγωγή, είχαν ως αποτέλεμα να αμαυρωθεί η φήμη της Taxibeat.

Στα δικαστήρια βρέθηκαν όμως και πολλοί αυτοκινητιστές ταξί προκειμένου να συμπαρασταθούν στον πρόεδρο της ΣΑΤΑ. Επίσης τη δίκη παρακολούθησε και ο ιδρυτής της Taxibeat Νίκος Δανδράκης.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην αγωγή ο Θ. Λυμπερόπουλος «έχει προχωρήσει σε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και αναληθείς ειδήσεις, που αμαύρωσαν τη φήμη της εταιρίας, θέτοντας σε κίνδυνο την εμπορική πίστη, την επαγγελματική υπόσταση και το εμπορικό της μέλλον».

Μεταξύ άλλων η Taxibeat αποδίδει στον πρόεδρο του ΣΑΤΑ ότι είχε υποστηρίξει πως η εταιρεία φοροδιαφεύγει, λειτουργεί παράνομα και ότι διατηρεί offshore σε νησιά.

Τι κατέθεσε η οικονομική διευθύντρια της Taxibeat

Η ακροαματική διαδικασία άρχισε με την κατάθεση της οικονομικής διευθύντριας της Taxibeat, η οποία αναφέρθηκε σε αναληθή δημοσιεύματα και δηλώσεις.

«Τα δημοσιεύματα μας έπληξαν και αναγκαστήκαμε να κινηθούμε δικαστικά. Το τελευταίο τρίμηνο του έτους, λόγω εποχικότητας, είναι το καλύτερο τρίμηνο με 40% αύξηση» είπε η μάρτυρας και συνέχισε: «Τα αναληθή δημοσιεύματα και ο δημόσιος λόγος του Θ. Λυμπερόπουλου που εντάθηκε το Σεπτέμβριο του 2017 είχε σαν αντίκτυπο όχι αναμενόμενη αύξηση. Χρειάστηκαν πρόσθετες ενέργειες όπως την πρόσληψη συμβούλων διαχείρισης και διαφημιστικής καμπάνιας, ύψους 270.000 ευρώ».

Αναφερόμενη στο Θ. Λυμπερόπουλο η μάρτυρας υποστήριξε: «Ακολουθεί αναχρονιστικά πρότυπα. Δεν αγκαλιάζει την καινοτομία που φέρνουμε, δεν την αναγνωρίζει. Θέλει να αφήσει τον κλάδο όπως ήταν πριν 20 χρόνια».

Σπίρτζης: «Νομική αταξία»

Από την πλευρά του ο κ. Σπίρτζης, μίλησε για «νομική αταξία» και υπερασπίστηκε τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ και τις δηλώσεις του λέγοντας πως «είναι καθήκον του να υπερασπιστεί τον κλάδο σε θεσμικό πλαίσιο. Σε αυτό το μέτρο κινήθηκε».

Ανέφερε χαρακτηριστικά στην κατάθεσή του ο υπουργός Μεταφορών: «Ένα εξάμηνο πριν την ψήφιση του νέου νόμου το Μάρτιο του 2018, υπήρξαν ανώνυμες αναφορές στο υπουργείο σε σχέση με τον τρόπο πληρωμής της εταιρίας. Καταγγελλόταν πως οι οδηγοί λάμβαναν χρήματα με εμβάσματα από το εξωτερικό, άρα χρήματα έφευγαν από τη χώρα». Ωστόσο ο ίδιος ανέφερε πως δεν γνωρίζει αν έχουν υπάρξει έλεγχοι των αρχών για αυτές τις καταγγελίες. Παράλληλα, επισήμανε πως πριν την ψήφιση του Νόμου 4530/2018 «υπήρχε νομική αταξία, κενό νόμου και παράβαση νόμου, καθώς σε ορισμένα επαγγέλματα είχαμε καταστρατήγηση τιμής». 

Η απόφαση του δικαστηρίου αναμένεται τους επόμενους μήνες.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ